Zoek op postcode

DPD (Nederland)

3.5 / 10.0
(1 stem)
Celsiusstraat 2-6
2652XT Berkel en Rodenrijs
Nederland

Toon telefoonnummer, website en email adres...
Telefoon: (+31) 0102669100
51.979794.45157
1 1.7751937984496 23 3.5
Gemiddelde waardering uit 1 stem

Reviews

Plaats een review
|
Slechtste bedrijf ooit! Bezorgt een webwinkel met DPD? Dan koop ik er niet.
Tot twee keer toe thuis gebleven op de bezorgdag, nooit een bezorger gezien! De 'klantenservice' komt met onzinverhalen maar helaas niet met een oplossing. Ze weten dondersgoed welke bezorger er aangesproken en ontslagen dient te worden, maar ze doen het gewoon niet. Het interesseert ze geen moer dat de ontvanger achter zijn eigen pakket aan moet.
Niet kunnen ontdekken.
Alles aan dit bedrijf is slecht.
Waardering:
1.0 2.0
|
Ingediende klacht wordt ff snel op gereageerd met het excuus waar het allemaal mee is begonnen....
Nog als aanvulling op mijn verhaal van 27 april: Ik heb via klacht.nl een klacht ingediend. Reactie daarop is eigenlijk lachwekkend.. Er wordt (door iemand de de klacht in behandeling neemt....) gewoon herhaald dat er een bezorgpoging is gedaan en de rest van mijn verhaal is blijkbaar gewoon niet gelezen... Hier de link naar de complete klacht: https://www.klacht.nl/dpd/klacht/pakketje-voor-de-4de-keer-niet-bezorgd/ Echt...dit bedrijf is zo slecht is met geen pen te beschrijven. Ik nomineer ze voor een waardering van min 10 sterren.
GEEN
Slechte bezorging, asociale toon Klantenservice, niet klantvriendelijk, niet klantgericht, onprofessioneel, ondeskundig, van het kastje naar de muur-mentaliteit,Klantenservice neemt je niet serieus. Waardeloze klantenservice, bezorgers niet te vertrouwen. Allemaal zeer onprofessioneel. Bijdehand aan de telefoon.
Waardering:
1.0 2.0
|
Wat een idioten
Pakketen worden door alle andere bezorgdiensten netjes geleverd. Ik ben 2 dagen thuis gebleven. Tot 2x toe beweerd de bezorger dat er niemand thuis is. Vervolgens bel ik de klantenservice daar word vermoed dat de bezorger het niet kon vinden. Spreken elkaar tegen. Ze laten geen briefje achter in de bus. Ze hebben dikke scheit aan je. Vervelende is dat je er vrij weinig tegen kunt doen. Ik raad iedereen af om zaken te doen met DPD
Geen
bezorger komt niet eens langs klantenservice is slecht slecht bereikbaar waardeloos
Waardering:
1.0 2.0
|
Pakketje voor de 4de keer niet bezorgd...
Dit is de 4de keer dat een bestelling hier in huis door DPD moet worden bezorgd. Dat is nog NOOIT goed verlopen. Ik ben ALLE KEREN de HELE DAG thuis geweest maar er belde niemand aan. De enige keer dat ik niet naar de parcelshop hoefde te gaan ging het om een iets groter pakket. Blijkbaar mag dat niet worden achtergelaten in de parcelshop... de oplossing die dan wordt gekozen is, in plaats van het gewoon netjes te bezorgen, alle pakketjes voor deze flat neer te kwakken in de school naast onze flat. Het personeel van de school vertelt dat er op een gegeven moment een zeer chagrijnige chauffeur binnenkomt die een berg pakketjes laat vallen en zegt: Voor de buren, waarna ie wegstampt. Ik heb reeds een aantal keren gebeld met DPD maar men kan een pakketje dat is afgeleverd bij de parcelshop niet alsnog laten bezorgen. Men claimt niet te weten welke chauffeur het pakketje had moeten bezorgen en men claimt ook niet te weten wat het nummer is van hun distributie centrum in Berkel en Rodenrijs. Ik had nl voorgesteld om de chauffeur te bellen met het vriendelijke verzoek om alsnog het pakketje af te komen leveren. Patricia van de klantenservice (die haar achternaam niet hoeft te geven) zegt mij dat er niets aan kan worden gedaan. Er is zogenaamd weer een klacht geregistreerd maar dat heb ik al een aantal keer gehoord maar ben nooit teruggebeld noch mail ontvangen. Ik ga zometeen maar weer naar de parcelshop om te doen wat dit bedrijf hoort te doen... namelijk een pakketje ophalen en bezorgen. Gewoon SCHANDALIG dat een bedrijf wiens core business dit is het niet eens waar kan maken. In het vervolg zal ik, zodra ik zie dat ze via DPD verzenden, de webshops bellen om te vragen het pakketje met een ander bedrijf dan DPD te verzenden. Wanneer dat niet kan zoek ik een andere webshop.
Er zijn geen pluspunten:DPD doet er werkelijk niets aan om de klant van dienst te zijn
Zie klacht: DPD doet er werkelijk niets aan om de klant van dienst te zijn.
Waardering:
1.0 2.0
|
Vreselijke niet klantgerichte organisatie
Telefonisch onbereikbaar, het 0900-nr wordt automatisch verbroken na een in gesprektoon, via het 010-nr word je doorverwezen naar het 0900-nr.....je zit dus zo in een doodlopende loop. Gewoon thuis op de dag van levering en geen koerier gezien, status levering is gewoon verandert.
Waardering:
1.0 2.0
|
Waardeloze organisatie
Bezorger komt niet opdagen, Ineens veranderd de status naar "de bezorger kon het pakket niet afleveren op adres" terwijl ik gewoon thuis zat te wachten. Geen briefje, geen bel, niets. Direct heb ik het betaalde 0900 nummer gebeld ( waar slaat dat op en waar om moet ik daarvoor betalen). Krijg uiteindelijk een dame aan de lijn en die meldt dat ik niet thuis was maar dat de bezorger na mijn aandringen alsnog langskomt. Even later veranderd de status van mijn pakket naar "kan worden opgehaald op de pick up parcel shop" de bezorger komt dus niet terug en ik ben door de klantenservice voor leugenaar uit gemaakt! Ook nog om te vermelden: bij de klantenservice van de DPP wordt je voor klanten verwezen naar de verzender want die heeft er voor gekozen om het pakket met DPD te versturen. Tja dat kunnen ze beter niet doen.
Niet dus
Alles Eigenlijk is 1 ster nog teveel
Waardering:
1.0 2.0
|
waar is mijn pakket
Dinsdag zou mijn pakket wordt bezorgd. Vrije middag genomen, maar helaas. Volgens bezorger was er niemand thuis. Wordt afgeleverd bij Parcelshop. Raar hoor, die zijn niet open om 21.30 uur. Pakket wordt op 7 maart opnieuw aangeboden bij Parcel Shop. Volgens de tracking is dit gelukt, maar..... de parcelshop heeft het niet. Klantenservice gebeld, wat een waardeloos stel mensen werkt daar. Ik moest maar contact opnemen met de verzender, was hun probleem. Heeeeel vreemd. Geprobeerd Berkel en Rodenrijs te bellen; krijg je een 0900 nummer, maar daar wordt je niet geholpen. Nu ik alle reacties heb gelezen neem ik nu contact op met Radar en Kassa. Zij kunnen mij vast wel helpen.
kan er niet één bedenken.
alleen maar minpunten.
Waardering:
1.0 2.0
|
pakket
ik heb het nummer 0102669100 berkel en rodenrijs gebeld hoop dat het nu goed komt ????????????????
waardeloos
ook niks
Waardering:
1.0 2.0
|
pakket
vanaf 30 januari pakket onderweg ergens in die tijd is pakket 2 maal aangeboden steeds zeggen ze verkeerd adres terwijl ik een copy daarvan heb wat een waardeloos bedrijf ik heb al zoveel mails gestuurd en gebeld voor 50 eurocent per gesprek ik heb vrijdag een pakket verstuurd met ptt post zaterdag bezorgd klasse
helemaal geen heel slecht bedrijf opdoeken dat bedrijf weg ermee
hele slechte bezorging onprofessioneel je word van kastje naar muur gestuurd
Waardering:
1.0 2.0
|
Niet bereikbaar!
Het nummer op de site dat je moet bellen geeft Een ander nummer door. Bij dit nummer wordt permanent de verbinding verbroken! Dit is het 0900 nummer. Mijn pakket is volgens track and tracé bij dpd maar nooit aangekomen! Zeer slechte service en onbereikbaar!
Waardering:
1.0 2.0
|
Leugens
Leugens
Geen
Het bedrijf komt de afsprakenniet , leverde bestelling beschadigd af, of helemaal niet. Klanten serviceskennen ze niet. Het zijn oplichters.
Waardering:
1.0 2.0
|
AFSPRAKEN WORDEN NIET NAGEKOMEN
Donderdag zou pakket worden afgeleverd. De bel van de flat was stuk, dat stond beneden aangegeven. Geen moeite genomen om met de lift naar mijn voordeur te gaan om het pakket af te geven. Op briefje van DPD in de brievenbus stond dat ze vrijdag zouden bezorgen. Bel was is orde gemaakt, maar pakket werd niet afgeleverd. Een paar keer gebeld met Berkel en Rodenrijs 50 cent per gesprek, die vertelde mij dat het pakket in ieder geval niet vrijdag wordt bezorgd, terwijl dit wel op het kaartje stond. Het zal waarschijnlijk maandag worden. Vrijdag ben ik gebeld door DPD Berkel en Rodenrijs, dat het pakket zaterdag wordt bezorgd. Ook op zaterdag werd het niet bezorgd. Nu maar hopen dat het maandag wordt.
geen
alles
Waardering:
1.0 2.0
|
Slecht. Pakket kwijt
Pakket online besteld. Werd bezorgd door dpd. Er staat dat bet bezorgd is op mijn adres, pakket nooi gezien. Helaas geen briefje in de bus. Ook niet bij de buren te vinden!!! Pakket is dus kwijt. Ik heb nog nooit zulke slechte service gehad als dpd. Er is wel een handtekening gezet, niet door mij. Ik kan het niet achterhalen door wie wel.
Geen
Alles
Waardering:
1.0 2.0
|
WAARDELOOS
Lang wachten op het pakket. Dan krijg je een email dat hij afgeleverd is. Pakket is vermist en kan nergens meer gevonden worden. Waardeloze klantenservice die nergens iets mee kan. Ja mevrouw bel zelf maar om het op te lossen.
Echt geen pluspunt te vinden
Waardeloze klantenservice, bezorgers niet te vertrouwen. Allemaal zeer onprofessioneel. Bijdehand aan de telefoon
Waardering:
1.0 2.0
|
kan toch niet
wachten wachten wachten zuuuuuuuuuuucchhhhhhhhhhhtttt
als je geduld heb en tijd ja dan wel
lang wachten duurde gewoon 9 dagen voor pakket er was van apeldoorn naar rotterdam als ik wat uit china bestel duurt het 10 dagen dat is andere koek
Waardering:
1.0 2.0
|
Niet meer mee verzenden!
Kan minstens een week duren tussen aanbieding bij parcelshop en bezorging
App waarop te volgen is dat er geen beweging in zit. Maar! Upgraden kost geld maar levert alleen maar onduidelijkheid op.
Lang wachten op een pakket waar PostNL en andere koeriers maximaal 2 dagen over doen, ook een prima app. Die aangeeft in welk tijdsblok wordt bezorgd
Waardering:
1.0 2.0
|
Dat dit bedrijf nog steeds bestaat 01-02-2016
Het lukt DPD nog steeds niet na een aantal jaren om een pakje op tijd af te leveren. Pakje 5 dagen onderweg geweest in nederland!! Dit bedrijf beloofd aan opdrachtgever en klant van alles de ene smoes naar de andere. Als het vandaag niet komt misschien morgen wel en de klant maar wachten.
Ik zie geen pluspunten.
Slechte bezorging,zorg er voor dat internet bedrijf uiteindelijk minder klanten krijgt doordat de bestelde spullen niet op tijd afgeleverd worden,niet klantgericht,telefoonkosten voor klacht kost 90 eur cent schandalig. Service heeft bedrijf nog nooit van gehoord.
Waardering:
1.0 2.0
|
pakketje twee keer verstuurd vandaag komt het weer terug
ik heb twee keer het pakketje terug gestuurd nu komen ze het weer bezorgen wat een bedrijf is dat zeg word hier niet goed van
geen
slecht
Waardering:
1.0 2.0
|
Ik voel mij zwaar gepakt
Via een web bestelling is DPD belast met de bezorging van mijn pakket. Op 2 december ontdekte in mijn brievenbus keurig een bericht, dat de chauffeur geweest was, maar niemand aangetroffen heeft. Meteen een nieuw afspraak voor bezorging, gemaakt via het aangeboden netwerk. Ik ontving een bericht dat dit pakket op 3 december tussen: 16:28 en 17:28 uur opnieuw aangeboden zal worden. Rond 16:00 uur stond ik al gereed, omdat ik de inhoud van het pakket echt nodig hebt. Rond 17:40 uur zie ik daadwerkelijk een witte Mercedes benz busje voorbij rijden. Ik ging op de gang posten, in de veronderstelling dat hij weldra zou terug keren. Dus niet. Rond 18:00 uur check ik de track en trace pakket status, en ontdekte het volgende:17:06, Berkel en Rodenrijs, afleverpoging was niet succesvol. Voel ik me als consument niet genaaid? En dit zonder eerst met je te vrijen?. DPD: knap staaltje, management, goed voor het bedrijf. Harold Pinas
Zoals vermeld goede ontwikkelingen in de negatieve spiraal van: DPD
Niet uit te drukken. Sorry.
Waardering:
2.0 4.0
|
Slechtste koerierbedrijf die ik ken!
Ook ik heb slechte ervaringen met dit bedrijf. Zij moesten een pakketje bij mij ophalen. Ik heb een hele dag vrij moeten nemen omdat ze niet weten hoelaat ze komen. Om 17.00 uur begon ik te bellen, er is mij door koerier beloofd dat hij voor 18.00 uur zou komen. HIJ WAS NIET GEWEEST! Volgende dag weer bellen. Hij was net geweest maar niemand thuis zei klantenservice. Dit was niet zo afgesproken! Volgende dag zou hij komen waardoor ik weer een halve dag vrij moest nemen. Daarna moest het pakket weer terug naar mij. Is naar op verkeerd adres bezorgd! Dit was donderdag gebeurd. Klantenservice probeerde mij eerst af te poeieren om met verzenden contact op te nemen. Zij moesten dan juiste adres aan DPD doorgeven. Ik werd zo kwaad! en uiteindelijk had hij toch een notitie gemaakt voor koerier om pakket op te halen en bij ons weer te bezorgen. Dit was donderdag gebeurd. Het is nu dinsdag en nogsteeds niet. Ik ga maar weer klantenservice bellen. Dit voor de vijfde keer! Ik sta steeds rond de 8 minuten in de wacht en wordt er dan gewoon uitgegooid. Heb ook al een mail gestuurd, maar tot op heden geen reactie. Een waardeloos bedrijf!!!
NIKS!!!
- slechte bezorging. Klantenservice onbereikbaar. Klantenservice neemt je niet serieus. Niet klantvriendelijk.
Waardering:
1.0 2.0
|
HOED U VOOR DPD
DPD is het meest verschikkelijke bedrijf op het gebied van pakjes bezorgen. Chauffeurs zijn incapoabel en weten adressen niet te vinden, waarop zij de zending maar gewoon terugbrengen naar het depot. Zogenaamde customer service bestaat uit geprogrameerde robotten die nietszeggende antwoorden geven. Als U Uw zending graag ziet verdwijnen, doe dan zaken met DPD
Geen
Incapabel en onfatsoenlijk personeel
Waardering:
1.0 2.0
|
DAT DIT BEDRIJF NOG STEEDS BESTAAT !!!
Ik heb dezelfde ervaringen als de reaktie van Ellen van 2 oktober, maar dan wonend aan een eeuwenoude dijk, waar dan een huis is bijgebouwd. Dat is voor DPD niet te verwerken. Op de track
GEEN
ALLE
Waardering:
1.0 2.0
|
Dat dit bedrijf nog bestaat!
Het lukt DPD niet om een pakketje te bezorgen op een adres dat al een jaar bestaat (nieuwbouw) omdat ze blijkbaar hun navigatiesystemen niet updaten en als je dan al twee hele dagen hebt binnen gezeten (omdat er ook geen tijdsindicatie wordt afgegeven) en je netjes je ongenoegen uit bij de Customer SERVICE Afdeling dan word je nog afgebekt, uitgelachen en voortdurend onderbroken door één of andere troela die volgens mij niet tot 10 kan tellen. Dit bedrijf is echt een lachertje! Als je echt iets bezorgd wil hebben, zou ik echt een andere bezorgdienst kiezen want dit is zoveel onprofessionaliteit en klantonvriendelijkheid bij elkaar, dat het echt te gek voor woorden is.
Ik kan er geen bedenken! Leuk logo?
Slechte bezorging, asociale toon Klantenservice, niet klantvriendelijk, niet klantgericht, onprofessioneel, ondeskundig, van het kastje naar de muur-mentaliteit.
Waardering:
1.0 2.0

Plaats een review

In de buurt gevonden

Tempo Koeriers (H.C. Zuiderwijk)(7.2/10.0)1.9km
Berkel en Rodenrijs - Klapwijkse eilanden 28
 
 
Farma Koerier(7.8/10.0)2.3km
Rotterdam - Adrianalaan 228
 
 
Duo Couriers(7.8/10.0)2.7km
Rotterdam - Cipreslaan 23
 
 
Ron's Koeriersdiensten(7.4/10.0)2.8km
Berkel en Rodenrijs - Noordeindseweg 148-c
 
 
Koeriersdienst Van Engelenburg(7.4/10.0)3.2km
Rotterdam - Hamakerstraat 206
 
 

Plaatsen in de buurt

Bergschenhoek - Bleiswijk - Capelle Aan Den Ijssel - Delft - Den Hoorn Zh - Nootdorp - Rotterdam - Schiedam - Zevenhuizen Zh - Zoetermeer
Koerier Gids is onderdeel van Xind Media - Privacy verklaring - Koerier aanmelden - Contact