Zoek op postcode

Parcel international

4.7 / 10.0
(11 stemmen)
Straatweg 199
3054AE Rotterdam
Nederland

Toon telefoonnummer, website en email adres...
Telefoon: (+31) 0104181000
E-mail adres: Stuur een berichtinfo@pi-rate.com
51.9529394.490827
11 2.3590425531915 35 4.7
Gemiddelde waardering uit 11 stemmen

Reviews

Plaats een review
|
ZEER SLECHT !
Ik heb al eerder een review achtergelaten en nu opnieuw aangezien Parcel International na het oplossen van het eerder gemelde schadegeval nu opnieuw zeer laks is met het oplossen van problemen. Al een paar jaar zending wij onze pakketten met Parcel International. Zolang alles goed gaat geen probleem maar als er een probleem is dan wordt het een langdurige kwestie. Een eerder schadegeval is pas na bijna 1 jaar opgelost terwijl alle zendingen met verzekering worden verzonden. Nu weer een schadegeval en op mijn laatste 3 e-mail heb ik tot op heden (3 weken geleden de eerste e-mail verzonden) niets vernomen !! Verder wordt ik de laatste tijd zeer regelmatig geconfronteerd met hogere rekeningen dan opgegeven bij boeking. Dit zou telkens te maken hebben met een ander formaat dan geboekt, maar dit is onzin aangezien ik de zendingen zelf opmeet en inboek. Zaken doen met Parcel International is niet makkelijk maar kost je zeeën van tijd als er iets mis gaat. Ik ben klaar met Parcel International en kan alleen maar afraden om zaken met deze partij te doen.
Als het goed gaat dan prima
Communicatie ontbreekt geheel als er problemen zijn. Je moet zelf constant overal achteraan zitten zoals bv schade afwikkeling en reclamaties.
Waardering:
1.0 2.0
|
"Uw bezorging wordt snel geleverd"
"Uw bezorging wordt snel geleverd"...da's Nederlands voor Parcel International.
Geen.
Doof voor waarschuwing.
Waardering:
1.0 2.0
|
Advies wegblijven
een keertje getest maar echt alles gaat fout. Mails die niet bezorgd kunnen worden met bevestigingen. Moeten na bellen om pakket te laten ophalen. Bezorging niet gelukt (terwijl dit echt niet zo moeilijk was) Komt er daarnaast nog een rekening welke 3x zo hoog was dan de originele bezorgkosten welke niet eens gelukt is. Wegblijven is mijn advies
GEEN
- Slechte communicatie - Slechte aflever service - Slechte duidelijkheid over kosten retourvracht
Waardering:
1.0 2.0
|
Doe geen zaken met Parcel International!
Ook helaas negatieve ervaringen met Parcel International. Gebruik Parcel al een paar jaar en als alles goed gaat is er geen probleem. Problemen ontstaan echter als er iets aan de hand is. Imiddels al ruim een half jaar bezig met een schade uitkering terwijl voor zending verzekering was afgesloten. Al geruime tijd is uitkering van de schade toegezegd maar dit laat maar op zich wachten omdat er nog openstaande posten zijn. Dit klopt maar dit zijn een aantal betwiste facturen waarop Parcel nooit inhoudelijk heeft gereageerd. Vervolgens is door Parcel toegezegd dat schade uitkering zal worden overgemaakt en dat daarnaast de betwistingen zullen worden uitgezocht. Vandaag, 3 weken na de toegezegde betaling, en diverse rappels van mijn kant later, weer vernomen dat directie geen toestemming heeft gegeven voor uitbetaling vanwege openstaande posten. Om gek van te worden! Ik heb altijd keurig op tijd facturen voldaan en best veel verzonden via Parcel maar ik ben nu echt helemaal klaar met Parcel International. De beschadigde zending wilde ik ook retour hebben omdat niet wenselijk is dat het beschadigde product in omloop komt. Vanaf dag 1 na de schade dit kenbaar gemaakt en dit verzoek ook vele maken in de maanden daarna kenbaar gemaakt. U raadt het al, de zending is nooit retour gekomen en uiteindelijk na maanden heb ik te horen gekregen dat de zending door UPS zou zijn vernietigd! Een fout maken kan overal voorkomen maar los het dan voortvarend op. Dit is bij Parcel helaas aan dovemansoren gericht.
Medewerkers op zich vriendelijk
Kost heel veel moeite om een probleem opgelost te krijgen.
Waardering:
1.0 2.0
|
slechte ervaring
pakket verzonden met afgesproken prijs, krijg ik de faktuur is de prijs 2x zo hoog geworden omdat er laadklepkosten zijn gemaakt??? komt er even E 150,-- extra bovenop. Diverse mails gecorrespondeerd waarom deze kosten zijn gemaakt, een ander tranportmiddel was er nodig om 4 karren te transporteren, zonder van tevoren te informeren dat er meerkosten aan kwamen. De enige consessie was dat we een credit van 25 euro kunnen krijgen. bij deze doe ik geen zaken meer met ze.
overzicht diverse transporteurs
onduidelijke inlog/webpagina printerfuncties doen het niet trage verzendopties (2-3 werkdagen) prijzen zijn wisselvallig prijsverhogingen achteraf zonder te informeren
Waardering:
1.0 2.0
|
Je kunt vaak beter iets anders zoeken
Parcel International is enkel goed in het zenden van facturen naar haar klanten, als je bent vergeten te betalen wordt je direct gebeld. Maar als er wat fout gaat, merk je al snel dat dit een verkeerde partij is om mee zaken te doen.
Pakketjes verzenden via post.nl tot 10 kg gaat goed mits je ze zelf maar afgeeft bij een post agentschap. Verzenden met de DPD gaat redelijk, maar soms komt de DPD gewoon niet de zending afhalen. Ach niet moeilijk doen morgen is er weer een dag.
Verstuur je iets met UPS expres? het tarief wat je te zien krijgt is niet wat je moet betalen in ieder geval, want diversen verborgen kosten worden vrolijk in rekening gebracht. Stuur je iets naar het buitenland zoals in ons geval naar China. Onze zending werd wel afgehaald en is al weken onderweg, maar men wekt de suggestie dat het 3 dagen duurt volgens het ingaven scherm. Bellen en mailen met de help desk ze geven gewoon geen antwoord meer als het te moeilijk voor ze wordt. Wij doen dit nooit meer en gaan terug naar DHL je betaalt misschien iets meer maar alles is beter dan dit.
Waardering:
2.0 4.0
|
WAARDELOOS BEDRIJF
ZEER slechte ervaringen met Parcel International. Er werken relatief veel domme mensen die geen verstand van zaken hebben en niet meedenken. Zendingen compleet zoek, prijsverhogingen etc etc.
Niks
Zie boven
Waardering:
1.0 2.0
|
Waardeloos
Het is een waardeloos bedrijf. Ze halen je binnen met lage prijzen daarna gaat het prijspeil recht omhoog. Bij elke zending komen er onverwachtte kosten bij. De administratie is een grote puinhoop. Facturen worden niet gemaild. Maar de aanmaningen wel, rara? Eindelijk hebben we na 3 maanden alles met ze geregeld, staan hier gisteren 2 gasten voor de deur in een oud bestelautootje. Namens Parcel International, waarom we geen zaken keer met ze doen, en wanneer we de facturen gaan betalen. Afgang het was allang geregeld. Herl raar en schimmig bedrijf. GEEN ZAKEN MEE DOEN!!
NIET
Zie boven
Waardering:
1.0 2.0
|
Zeer slechte service
Wij hebben zeer slechte ervaringen met Parcel int. Zoals hieronder al meerdere malen aangegeven heeft men totaal geen verstand van zaken. Men neemt maar mensen aan die nog nooit iets in de transport wereld hebben gedaan. Altijd maar liegen en bedriegen en totaal geen verstand van zaken. all-in prijzen en geen verassingen... achteraf steeds hogere facturen en onverklaarbare kosten... Heb ook al met DHL gesproken en die willen niks met hen te maken hebben. toch bieden ze de service nog wel aan. Dit kan niet goed gaan... Wij zijn sinds een tijdje overgestapt op TFF
geen
Totaal geen benul van de business die ze doen. Alleen maar zelfverrijking
Waardering:
1.0 2.0
|
Ongeëvenaard slechte dienstverlening en niet te vertrouwen.
Versturen al een tijdje zendingen via Parcel International, maar nu alleen nog als het net anders kan (heeft voornamelijk te maken met de prijsdruk i.v.m. zendingen naar klanten). Kan iedereen afraden via Parcel International te boeken. Sluit me volledig aan bij alle voorgaande negatieve recencies, ervaringen komen overeen met die van ons (dubbele facturen, verborgen kosten achteraf, geen klachtenafhandeling, enz. enz.).
Laat me niet lachen!
Meest treffende omschrijving van dit bedrijf kwam ik tegen tussen de vele klachten op hun eigen FB pagina (inmiddels jammer genoeg opgeschoond): a bunch of incompetent idiots. Verder: dom, ongeïnteresseerd, onbetrouwbaar, niet gehinderd door enige kennis van zaken, spookfacturen, administratieve puinhoop, leugens, in het zeldzame geval dat er gereageerd wordt op een klacht is het antwoord consequent naast de kwestie, vergelijkingssysteem is misleidend en bevat fouten, onprofessioneel.
Waardering:
1.0 2.0
|
Werken met vervoerdspartners die op eigen houtje oordelen en werken
Een zending verstuurd naar de VS. Naar beoordeling van de vervoerder zou het pakket de douane niet kunnen passeren.(Voor uw info: hetzelfde pakket is meerdere malen voor exposities tussen de VS en NEderland op en neer gestuurd). Het pakket is direct vanuit het depot retour gekomen zonder het uberhaupt aan de douane aan te bieden. De volledige verzendkosten zijn vervolgens in rekening gebracht verzekeringskosten. De klachtafhandeling daarna is log en onvoldoende.
Eenvoudig telefonisch te bereiken.
Verborgen kosten. Voldoen niet aan hun vervoerplicht. Slechte ervaring met klachtafhandeling. Andere vervoerder heeft dezelfde zending meerdere malen succesvol verstuurt.
Waardering:
1.0 2.0
|
verleid door lage prijzen, goedkoop is duurkoop
Heb een zending over laten komen uit US. De prijs was spotgoedkoop, maar achteraf kwamen er nog bijna 3 x zoveel kosten overheen. Dit, terwijl ik alvorens de zending definitief te maken nog 2 x gebeld heb of hier nog extra kosten bij zouden komen. "Nee mevrouw, alleen invoerrechten en BTW". Na mailen en bellen waarom die kosten erbij gekomen zijn, heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord gekregen. En nu is deze zending ook nog dubbel gefactureerd. Bellen helpt niet, mailen helpt ook niet.
goedkoop
slechte klantenservice en geen kennis van zaken!
Waardering:
1.0 2.0
|
2 zendingen zoek
Het schijnt voor Parcel international lastig te zijn om bij klachten actie te ondernemen; heb 2 dure zendingen naar Thailand en India gedaan, beiden zijn na 5 weken nog steeds niet retour omdat men claimt dat men de contactpersoon niet kon bereiken.
Goedkoper dan de rest
Raken zendingen kwijt, geen meldingen status, slechte en trage service
Waardering:
1.0 2.0
|
Afrader!
Zoals hieronder gemeld is dit bedrijf echt iets voor Radar. Onverwacht hoge kosten die nergens normaal vermeld staan. De klantenservice denkt niet mee.
Goedkope prijs
Slechte support, onverwacht hoge kosten mbt verzekeringen e.d.! Staat nergens duidelijk hoe of wat. Echt een afrader!
Waardering:
1.0 2.0
|
Iets voor Radar?
Iets voor Radar?
Waardering:
1.0 2.0
|
@IXBBV
@IXBBV Wij hebben hetzelfde meegemaakt. Pakketje kapot aangekomen, onderzoek ingesteld en dan maar wachten en wachten. Eens bellen, nog eens bellen. Ja, er loopt een onderzoek. Zelf eens naar de DPD gebeld. Onderzoek was al ruim een halfjaar gesloten. Hoe noemen ze dat ook alweer. Oh ja, Liegen !!!!!
-
-
Waardering:
1.0 2.0
|
NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE GAAN = EEN BAK ELLENDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jammer dat wij deze site niet eerder hadden gezien voordat wij verzenden met Parcel International, Tale Nederland B.V te Rotterdam (hoofdvestiging).Wij wachten tot dat het 2014 word, dan krijgt u ons verhaal en wij laten u weten dat het een bak ellende is met dit bedrijf !!! Word vervolgd. Dit bedrijf staat bij ons op de zwarte lijst !!!! Triest voor woorden dan het bedrijf nog steeds reclame maakt op de tv
geen
te veel om op te noemen
Waardering:
1.0 2.0
|
Parcel International GEEN ZAKEN MEE DOEN !!!!
Helaas heb ik deze site pas gevonden nadat ik al in zee was gegaan met PI want inmiddels heb ik exact dezelfde slechte ervaringen. Met Parcel International ga je 20 jaar terug in de tijd waar zendingen regelmatig spoorloos waren en soms terecht kwamen maar vaak ook niet. Je krijgt alleen standaard-verhaaltjes om je zoet te houden(we zijn er mee bezig, onderzoek ingesteld, we vinden het heel erg etc...) of ze sturen een vertegenwoordiger langs om te komen praten ?!?! maar ze doen niets, werkelijk niets om het op te lossen. Mijn schade loopt over de 1.000 EUR en omdat ik het nu aan mijn advocaat overdraag zal mijn schade 2.000-3.000 EUR worden. Door handige software hebben ze de beste prijzen maar LET OP: Goedkoop is duurkoop !!! Beter iets meer betalen om schade te voorkomen, dat is op de lange termijn veel goedkoper en je maakt jezelf wat minder druk :-)
in eerste instantie lage prijzen maar bij alle ellende die je van PI over je een krijgt wegen veel zwaarder dan het voordeel van die lage prijzen. Maw.: geen noemenswaardige voordelen
Dit is geen transporteur, dit is gewoon een cash-machine. Zodra de opdracht is aangenomen sturen ze een faktuur en trekken ze hun handen ervan af. Nemen 0,0 verantwoordelijkheid
Waardering:
1.0 2.0
|
Pakket weg, schadeclaim ingediend, nog steeds geen geld terug gezien!
Op 1 augustus 2013 hebben wij 2 pakketen via Parcel International met DHL naar onze klant gestuurd. 1 pakket is niet aangekomen. Vanaf 22 Augustus loopt een officiële schadeclaim bij Parcel International. Wij hebben 20 keer geprobeerd om status van onze claim te ontvangen. Soms na veel schrijven en bellen krijgen wij robotachtige reactie: “Ik begrijp dat u graag een spoedig antwoord wenst te ontvangen en daarom zit ik er druk achteraan zeer spoedig te actuele status te ontvangen”. Maar daarna weer stilte… Geen antwoord!!! Als wij vragen over de looptijd van zo claim, het antwoord is: “Helaas staat er geen vaste doorlooptijd voor claims”. Hoe kan dat nou?! Na veel aandringen van onze kant kregen wij informatie dat de claim loopt bij de vervoeder. Toen hebben wij zelf DHL gebeld. En wat blijkt: ons dossier bij DHL is gesloten! De zending was niet extra verzekerd (wel van onze kant naar Parcel International) en er loopt geen claim bij DHL en verder wilt DHL GEEN ZAKEN meer doen met Parcel International. Commentaar van Parcel International: “Dat is bij ons anders bekend, deze claim wel degelijk in behandeling is en wij u hier zo spoedig mogelijk verder over zullen berichten”. Wij zijn 2 maanden verder. En nog steeds hebben wij geen antwoord voor onze klant die heeft het verloren pakket betaald. Het lijkt ons onnodig om te vermelden dat wij door deze gang van zaken zeer teleurgesteld zijn. Heeft iemand ervaring met de schadeclaims afhandeling bij Parcel International?
op dit moment geen een
totaal geen klantenservice. Slechte communicatie. Werkwijze met verzekering terugbetaling lijkt op oplichting
Waardering:
1.0 2.0
|
Zo traag als dikke ...
Ben als bijna 3 jaar bezig dingen opgelost te krijgen met ze vanwege fouten in hun systeem. Ze bleven telkens incassodreigingen op me afsturen. Ik reageer er niet meer op. Hebben me nu op Ideal gezet maar daar zit ook nu een fout in. Kan geen zendingen meer achter elkaar boeken. Ga maar op zoek naar een ander. Ik verdenk enkele recensies hieronder van hen afkomstig te zijn.
Leveringen naar Duitsland en België lekker snel en voordelig
Klantenservice om te huilen en zo traag als dikke .... stroop!
Waardering:
1.0 2.0
|
Wat een zooitje bij dit bedrijf
Ik heb via dit bedrijf een pakket verzonden naar china kon niet geleverd worden zeiden ze, via de geadresseerde heb ik vernomen dat het pakket wel geleverd kon worden echter hadden ze nog even moeten wachten. Goed pakket retour laten komen op eigen initiatief. Pakket is nooit bij mij afgeleverd ze wilde eerst geld zien. Akkoord maar ik wil dan wel kunnen beoordelen of het pakket schade heeft opgelopen. Nee, er moet eerst betaald worden dat heb ik geweigerd. Nu incasso bureau op mijn dak voor iets wat niet geleverd is de schade van het pakket bedraagt inmiddels 2618 euro. Dit bedrijf dreigt en dreigt maar doet voor de rest niets helemaal niets voor hun klanten alleen schade maken.
Geen enkele sorry kan ze niet opnoemen en de afdeling finance is helemaal een zooitje.
Het complete bedrijf is een bende, klantenservice is niet doof tenminste dat vertelde ze me maar handelen ho maar. Niet met dit bedrijf in zee gaan aub.
Waardering:
1.0 2.0
|
Een service die meedenkt
Zendingen moeten van Korea naar USA. Normaal een probleem, nu tot mijn grote opluchting een groot succes!!! Top geregeld, dames!!
Goede service en betrokkenheid bij het transport.
Waardering:
5.0 10.0
|
Simpel en supervoordelig systeem voor zendingen
Inmiddels 100 zendingen per week.
Simpel en overzichtelijk geheel van vervoerders Prijzen voordelig Goede en proactieve customer service It koppeling is een fluitje van een systeem
Waardering:
5.0 10.0
|
Goed systeem en veel mogelijkheden
Heb verschillende systemen geprobeerd, maar deze is de meest uitgebreide. Zendingen van bv Frankrijk naar Italië is geen probleem. Import zendingen wordt heel goed geregeld. Top service.
Veelzijdig systeem, persoonlijke benadering met eigen logo. Track And trace werkt heel goed
Niet
Waardering:
5.0 10.0
|
Prima vervoerder
Zendingen binnen de benelux versturen gaat super zonder toeslagen zoals residentieel en geen brandstoftoeslagen.
Simpel, voordelige tarieven, goede service
Waardering:
5.0 10.0
|
Top service
Ik heb ongeveer 20 pakketten per dag, maar loop altijd tegen toeslagen aan. Eindelijk een vervoerder zonder verrassingen.
Duidelijk website Geen verborgen kosten Makkelijk om de track And trace naar de klant te versturen Koppeling met de webshop is heel eenvoudig
Tot nu toe is het een aanrader
Waardering:
5.0 10.0
|
Simpel en duidelijk
5 ton lucthvracht geimporteerd uit China. Ging vroeger heel moeizaam, maar nu heel eenvoudig.
Customer service zal er bovenop en hield me keurig op de hoogte.
geen
Waardering:
5.0 10.0
|
Eindelijk wel een persoonlijke benadering
Regelmatig zending door heel europa, al geprobeerd bij verschillende vervoerder maar dit werkt verreweg het beste.
Tarieven, Flexibiliteit, Customer service
geen
Waardering:
5.0 10.0
|
Makkelijke service, goede afhandeling
Inmiddels 23 Import zendingen gedaan met verschillende vervoerders vanuit China en USA. Was heel eenvoudig en de customer service was top
Customer service, Prijs en systeem!
Geen
Waardering:
5.0 10.0
|
Wel heel gemakkelijk
Pakket verzonden naar Frankrijk,vlakbij Andorra
Snel, heel eenvoudig, goedkoop
Let op zodra je op ,,GO,, drukt gaat de order lopen.
Waardering:
5.0 10.0
|
Administratieve wanorde op Parcel International
Pakket uit USA laten overbrengen via Parcel International. Deze zending werd dubbel gefactureerd. Dit heb ik aangegeven maar dit is nooit opgelost. Wat ze wel kunnen is deze foutieve facturen blijven sturen. Elke keer heb ik hierop netjes gereageerd maar NOOIT kwam er iemand die het heeft opgelost. Altijd standaar mailtje, altijd waar beginnen bij af. Altijd beloven het op te lossen, maar er is NIETS opgelost en ik krijg nu al meer dan een JAAR, ja u hoort het goed, meer dan een jaar onterechte facturen. Aan de telefoon ook gouden beloftes maar ze zijn geen stuiver waard.
Goedkoper dan met UPS zelf
Klantenservice een absolute 0. Een robot communiceert beter dan de werknemers van Parcel; altijd hetzelfde antwoord na een uitgebreide heldere mail van mijn kant. Wel blijven maar facturen sturen. Waardeloos bedrijf
Waardering:
1.0 2.0
|
zeer slechte service Parcel international
Tot 3x toe een zending veel te laat afgeleverd. Door slechte communicatie werd en de zendingen te laat opgehaald in China. Zijn slecht te bereiken en zijn zeer arrogant. Nooit doen, of je moet van problemen houden.
geen
totaal niet klantvriendelijk
Waardering:
1.0 2.0
|
alle zendingen op een factuur
Na een aantal slechte ervaringen met TNT verstuur ik nu alleen nog maar met Parcel International. Ik heb juist goede ervaringen met de klantenservice (in tegenstelling tot onderstaande) ze denken met me mee over de beste opties en zijn goed bereikbaar tussen 9 en 5.
Alle zendingen op een factuur, ook al verstuur ik met verschillende vervoerders. Bereikbaarheid, behulpzame klantenservice. Prijs.
niet
Waardering:
5.0 10.0
|
Slechte service Parcel International
Ik heb zeer slechte ervaringen met Parcel International. Totaal niet klantvriendelijk en ronduit kortaf aan de telefoon. Een zending voor China is door hun trage reactie uiteindelijk niet afgeleverd en inmiddels vernietigd door de Chinese douane. Ruim voor die tijd heb ik meerdere emails gestuurd en gebeld om te achterhalen wat het probleem was zonder ook maar een reactie of adequaat antwoord. Beloftes werden niet nagekomen. Wat mij betreft is de zending niet afgeleverd door het niet adequaat handelen van Parcel International. Conclusie, doe geen zaken met deze onderneming!
geen
niet klant vriendelijk klachten worden niet tijdig behandeld en opgepikt Slecht bereikbaar etc
Waardering:
1.0 2.0
|
biedt de beste opties voor elk soort pakket
je kan online zelf labels aanmaken van het versturen van je pakketten. Je kiest zelf een vervoerder en verzend-service.
handig boekingssysteem direct zelf labels uitprinten veel keuze uit verschillende vervoerders veel goedkoper dan direct met bijv DHL of UPS kan versturen vanuit buitenland naar buitenland (bijv van usa naar frankrijk)
tot nu toe geen!
Waardering:
5.0 10.0

Plaats een review

In de buurt gevonden

Expresseprofs(7.8/10.0)1.4km
Rotterdam - Seinhuiswachter 4-6
 
 
Dutch Coureer Express(8.2/10.0)1.4km
Rotterdam - Josephus Jittastraat 26
 
 
Duo Couriers(7.8/10.0)1.4km
Rotterdam - Cipreslaan 23
 
 
STB Snel Transport Bayram(8.0/10.0)1.8km
Rotterdam - Doctor Hekmanstraat 82
 
 
Farma Koerier(7.8/10.0)1.9km
Rotterdam - Adrianalaan 228
 
 

Plaatsen in de buurt

Bergschenhoek - Berkel En Rodenrijs - Bleiswijk - Capelle Aan Den Ijssel - Krimpen Aan Den Ijssel - Nieuwerkerk Ad Ijssel - Ouderkerk Aan Den Ijssel - Ridderkerk - Schiedam - Zevenhuizen Zh
Koerier Gids is onderdeel van Xind Media - Privacy verklaring - Koerier aanmelden - Contact